tisdag 9 november 2010

Såg det ut som en katt eller????

Fan att inte orka plugga börjar fan bli ett problem nu. Idag när jag skulle till skolan och ett viktigt seminarium så råkade jag hamna på stan och köpa en ny vinterjacka istället. Sedan "råkade" jag bara åka till ikea med syrran och daniel istället för att åka till skolan och plugga som jag skulle gjort under eftermiddagen. Men jag hittade lite smått och gott till mitt nya hem så jag måste tillbaka med pengar och köpa(ida ska me på ett varv) som jag behöver och käkade tre pizza grejs efter.
Sen har jag fått en byxdress av mamma som jag kollat på. Tycker det är så fint på vissa tjejer som bär upp det snyggt, men fan vet om jag är en av dom tjejerna assåå...

Aaa det är många problem att tänka på en måndagskväll som denna, men nu ska jag gå och lägga mig eftersom jag SKA upp tidigt och gå till skolan imorgon och plugga hela dagen efter det...JAG SKA...

/little marty

1 kommentar: