måndag 8 november 2010

Ingenting gjort!

Jag vet att jag måste plugga, öppnade inte ens boken i helgen och har ingen aning om vad som behövs göras tills imorgon. Men jag orkar inte, vi började en ny kurs förra veckan men jag vill inte komma igång på nåt sätt. Istället sitter jag och gör allt annat som jag inte ska göra. Som att kolla igenom gamla bilder och hitta den här...som jag tog för längesen i mitt rum.Minns att jag låg i sängen och tycker att min svarta kofta som hänger under den andra ser ut som en svart katt som kommer gåendes lite haltande mot mig, eller går från mig kanske. Kom ihåg att jag tyckte det va "häftigt" att jag kunde se det, men det kanske va lite överdrivet kan jag se nu i efterhand.



Nä, jag kan inte sitta o lägga tid på o skriva om strunt som detta. Nu ska jag kanske försöka få nåt gjort ändå...hopppassss

/Martina

4 kommentarer: