onsdag 3 november 2010

Rube rik

Den här veckan har jag bara umgåtts med mitt eget ypperliga sällskap. Förutom i tisdags när jag fyllde år och umgicks med min familj i några timmar. Så jävla skönt att vara själv. Älskar att vara själv.

Anledningen till detta är att jag har tentapluggsvecka och avskärmar mej från omvärlden. Bara att gå och handla ger tusen intryck som måste bearbetas att jag blir så trött att jag måste ta en tupplur.
Jag har ätit ganska skumma måltider också, tror det mest beror på något slags inre damp som jag förvånansvärt nog inte kännt av själv.
Trivs väldigt bra med att plugga idoiti skapat av människan och äta apelsin och mörkchoklad till lunch.
Och passande nog har min TV lagt av så det är bara jag och min dator. Internet är alltså min livskamrat denna vecka.

Nu ska jag hänga lite mer med mej själv, och äta CASHEWNÖTTER (OBS! OBS! OBS Jag har alltså under en lång och jobbig process kommit fram till att jag kan äta cashewnötter utan fysiska besvär!!!) (försöker alltså inte att ta livet av mej)
Hejhej.
/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar