onsdag 6 april 2011

"Massa muskler alla människor"

Dålig och seg start på dagen men jag tror att den kommer sluta betydligt bättre. Sitter hemma hos mig och lagar mat. Ska käka lite potatis,gräddfil,gräslök och rödlök. Ska bli gött tycker jag. Sedan har jag laddat ner Let me in som jag och Linnea ska se ikväll när hon kommer hit efter hennes dans. Vi har velat se den ett tag nu så hoppas den är bra.



Nu blir det mat och family guy innan lenny kommer.

Hoppas ni får en trevlig onsdagkväll också.

/ Maritna

P.S Jag och Ida såg Vem vet mest igår och när frågan kom på vad förkortningen för MMA stod för så svarade en äldre kvinna "massa muskler alla människor" i all stress. Jag har inte garvat så mycket på ett tag. Jag va tvungen att skriva ner det på en lapp och ha brevid mig resten av kvällen medan vi senare tittade på Narnia 2 som va bajsig. Så när jag hade som tråkigast kunde jag bara snegla mot lappen och få mig ett gott skratt. Ja livet är bra ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar