tisdag 19 april 2011

Gummiga jag!

Nu har våren kommit på riktigt men precis som Linnéa skrev i förra inlägget har jag inte precis varit vårpepp denna vecka. Har bara legat inlåst i min etta och tittat ut ur fönstret på vårsolen medan alla andra är ute och hittar på roliga saker.



Men idag har jag börjat må bättre, febern är borta och jag har fått lite damp och vill pyssla och hitta på gummiga saker och vara lite halv kristen. Så jag har vårstädat hemma hos mig och...


bytt till mina fina påsk påslakan, och...



köpt påskris och fjädrar, och...


bakat cupcakes...


och vandrat över till syster Anna och varit en snäll moster mot Hedda och lekt med trolldeg.

Nu ska jag plugga lite och fortsätta att vila upp mig så att jag blir helt frisk.

/ Martina

1 kommentar:

  1. Oj, känner knappt igen min gumma, vad duktig du är! /Ida

    SvaraRadera