torsdag 23 september 2010

Kommer inte på nån rubrik till detta inlägg!

Det är torsdag kväll och snart helg. Ska bli skönt, men samtidigt har veckan varit ganska najs med projekt arbete i skolan. Våran grupp valde att göra en animerad film om oss själva o lite annat om det o så. Vad har jag gjort mer dååå....

Jo jag har varit på Aspuddens bisarrt lååååånga loppis i helgen, helt själv. Tog typ 2 timmar att bara ta sig igenom. Men hittade bland annat en söt liten kofta för 30 spänn o sen hade jag bara 9 kr kvar som jag ville bli av med. Så jag gick fram till en liten tjej som satt vid ett bord helt ensam med lite bajs filmer och lyckades pruta ner sex and the city filmen till vad jag hade kvar. O det kan ju den filmen vara värd, oöppnad va den också.
Sen har jag packat ihop allt jag äger i små lådor och kartonger. Slängt gammal skit, hittat massa fint också som jag glömt bort, roliga foton och brev b la. E kul o kolla igenom.
Jaja nu ska jag äta lite snask o sen kanske sova. Sen kommer jag vakna o så e det fredag o så får man se vad som händer.

hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar