lördag 11 september 2010

Back on track!

Längesen jag bloggade på riktigt nu känner jag, så det är dags att avreagera mig lite genom att skriva av mig.

Hösten är här nu, och dom sena sommarkvällarna med fylla och galenskaper har det blivit mindre av. Jag hade lovat mig själv att den här hösten skulle bli en ny start i mitt liv. Jag skulle få lite ordning på saker och ting och känna att jag gör nånting vettigt igen. Så vi får se hur denna höst kommer att bli då. Men än så länge har det gått både bra och dåligt.

Jag började skolan för 2 veckor sedan, och trots att jag inte känner mig 100 på utbildningen o inte riktigt har kommit in i det än, så mår jag ganska bra av det. Jag går upp på morgonen, äter frukost som jag inte har gjort på flera månader och har träffat nytt trevligt folk. Ja kanske inte alla, men så är det ju alltid. Vi får se hur det går, men som jag känner just nu så kör jag på.
Jag skulle gärna vilja börja göra nånting på fritiden också. Har länge tänkt att jag ska börja på nåt som jag inte kan. Kanske gå nån dans eller lära mig spela ett instrument. E väl lite sent ute nu för hösten, men kan ju börja planera lite smått.

Nu väntar jag mest på att få min lägenhet också, när jag bara får nycklarna i min hand kommer jag må så jävla mycket bättre. Olivia håller på att packa och om allt går som det ska( man vet aldrig) så ska vi börja renovera den i oktober. Det kliar i fingrarna på mig när jag tänker på allt jag vill göra med mitt lilla crib.

Dessutom har mitt ordföråd utvecklat ännu ett nytt fint ord som jag använder cirka 89-95% av tiden som jag talar. SNASK, snask är den nya lilla svart.

/ Little Marty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar