tisdag 20 april 2010

Den lilla stenkrabban.......var jag!

Idag e lite av en bajsdag. Mycket pågrund av Island. Linnea kommer ju inte hit, men har beställt biljetter till nästa helg, så vi får köra på det istället. Hade bara varit kul att få träffa henne några dagar. Hon är ju min "lilla" gumma trots allt.

Men annars va det bra, har tränat på gymmet, fixat lite grejer, gått runt på söder och hittat en vårkavaj på Beyond Retro som jag smygtittat på i 2 veckor.
Problemet med den är bara att den har stora axelvaddar jag måste få ur,så jag inte går runt och ser ut som dom här 2 galenskaparna.


Sedan blev det lite köp av snabbmat och en en vända hem till Ida. Ida har precis som jag lite av filmmaraton och var inne på tredje delen av Pirates of the Caribbean. Vi satt och diskuterade vem vi skulle vara i filmen, och Ida hade kommit fram till att hon var onda snubben som har ett hammarhajansikte. Tyckte jag va lite kul att hon ville vara.Vet inte riktigt va vi sa att jag var, blev nog den lilla stenen i början som blev en krabba.

Hej då
/Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar