torsdag 15 april 2010

Snart är den dagen här.

Så här känner jag mig just nu, vill mest bara gömma mig bakom mig själv.

Jag har varit sjuk typ hela veckan men intalat mig själv att så inte är fallet. Men så fort jag gått ut har jag blivit matt och konstig, så jag har fått hålla mig inne i mitt mörka rum och försökt underhålla mig så gott jag kunnat.

Och det bästa man kan göra då är ju att se massa film och att börja med maraton av någonting, och eftersom mitt Sagan om ringen maraton är avklarat fick det bli Woody Allen filmisar och Saw filmerna som fick bli mina nya vänner. Medan alla andra är ute och myser i vårsverige ligger jag alltså ensam och tittar på när folk blir torterade o sliter ut varandras kroppsdelar, man blir lite hjärntvättad tillslut. Ger mig åtminstånde en känsla av att jag e glad att jag inte är i deras situation.


Sedan har jag senaste veckorna lagt mycket tid på att hitta min framtid, vad vill jag bli?vad ska jag göra med mitt liv? Och idag är sista dagen att bestämma mig för det, så tar en sista titt om det finns något jag ska komplettera till listan och sedan är det upp till gud om han vill att jag göra nåt vettigt av min höst.


Efter det tog jag mig en liten promenix ut i våren och tog mig hit. Fint.



Skönt med lite frisk luft i naturen.

Denna vecka har kanske inte har varit den roligaste för mig, men den som väntar på nåt gott......

....väntar på att detta fejs ska komma på besök.


/ Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar