torsdag 22 juli 2010

att jag...

Nä nu ska jag försöka bli positiv och tänka på allt bra i livet och kul saker som kanske väntar mig. Gud vad jag har gnällt och tyckt synd om mig själv hela vintern och våren.

Jag är glad för...

- att jag kom in på nån skola i ett kul ämne, nervös, men glad
- att jag ska få min fina lägenhet under hösten
- att förhoppnigsvis träffa massa nytt trevligt folk i höst
- att jag har fått min första egna riktiga data
- att jag inte blev så bakis idag
- att jag fick en jättestor bukett med blommor av mamma och pappa idag
- att jag har villan själv nu ett tag och kan ha mysiga grillningar och kanske fest
- att Linnea e tillbax i Sverige
- att det är sommar nu, men att jag är pepp inför hösten

Ja det är ju lite att vara glad för tycker jag.



Gud va jag vill ha den här lilla plutten, nån dag så ska jag ha en sån...
/little marty

1 kommentar: