fredag 22 januari 2010

Jag har skrivit detta själv med papper o penna

När jag har tråkigt ibland kan jag drömma mig bort och tänka på sådant som jag längtar till att få göra. Idag var en sådan dag och jag sitter och kollar alla olika slags tapeter som finns som jag skulle kunna tänka mig att ha i min framtida hall. För en färggrann vägg ska det bli där. Det vet jag, och i helgen kanske jag och mamma ska åka runt och kolla i affärer efter den perfekta för mig.







Personlig favorit

Påfågeln är alltid med på ett hörn, eller på en stol


Eller så tar jag bara en snygg bild på mig och förstorar.......jag har inte bestämt mig

/ Martina

2 kommentarer:

  1. Det låter snittsigt med en klick färg i hallen..Personligen tycker jag att tapet ett o två var schystast!:D

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha den där blåa! Din "personliga favorit". Var kan man köpa den? Puss Majsan

    SvaraRadera