fredag 30 januari 2009

Hej hopp snopp inlägg av Linnéa

Det blev lite öl i onsdags ändå, det var najs, det behövdes.

Kanske inte ska skriva om Martinas ångest i torsdags dock, det får hon göra själv om hon vill. Hmm... vad hände då. Fan, jag vet iaf att det var kul. "Efterfesten" var också... Kul... Jag kommer ihåg att det var kallt när man gick ut och rökte, och att vi hälsade på Kim på 7 eleven och lekte dörrvakter som vanligt i dörren, uppskattat av vissa. Råkade hångla med en 89:a som hade eget företag. åååhh. Bajs. Han hade krulligt hår.

Sen hade vi bakisdag och jag piercade mej som en feministflata och sen såg vi Mammut som ÄGDE och jag grät.

I helgen ska jag vara kristen, får inte dricka alkohol längre, det är sämst. Iaf i 2 veckor till, but still.

Jag ska hjälpa mamma och pappa städa garaget, spela gitarr och ta stärkande promenader. (hjälp?)

Nej, hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar